اس ام اس

اس ام اس جدید و باحال

اس ام اس

اس ام اس جدید و باحال

اس ام اس غمگین و عاشقانه اسفند 89

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند.
 

***


گر تو یارم نشوی آخر پاییز من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیان من است / تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر فرهاد من است

 

***

گفته بودی گر بیایی مقدمت را گل فشانم، گل چه قابل نازنینم، چشم هایم فرش راهت


***

دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست، برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم


***



همه ی بغض من تقدیم غرور نازنینت باد، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد

 

***




هر بار که کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم، آنقدر که من در هراس گرفتن دستی هستم، ترس از گم شدن نیست

***



زندگی قافیه باران است، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند، تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی

 

***

تا عشق دوید از دهانم بیرون.

نام تو کشید از دهانم بیرون

گفتم که به تو حرف دلم را بزنم

یک بوسه پرید از دهانم بیرون


***


چه کاغذها که سپیدی دلشان از نام تو سیاه شد…

از دل تنگی هایم

از احساسم

هزاران هزار صفحه سفید کاغذ سیاه شدند

کاغذها عاشق شدند

ولی تو..!




اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89،   اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89،   اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89،   اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89،   اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89،   اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89، 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد