اس ام اس

اس ام اس جدید و باحال

اس ام اس

اس ام اس جدید و باحال

جدیدترین اس ام اس های 2011

خیلی ها میگن دوری و دوستی، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی!

 

* * * * * * * * * * * *

قلب من در هر زمان خواهان توست / این دو چشمان عاشقم مهمان توست

گرچه لبریز از غمی درمانده ام / این نگاهم در پی درمان توست ...!

* * * * * * * * * * * *

گر تو گرفتارم کنی / من با گرفتاری خوشم

داروی دردم گر تویی / در اوج بیماری خوشم . .

 

* * * * * * * * * * * *

یارانه محبت هاتو قطع نکن ، من زیر خط فقر مهربونیاتم !

 

* * * * * * * * * * * *

سلام به نازنینی که دیروز عاشقی مان را بیش از غرورش دوست داشت

و امروز که غرورش را بیش از من دوست دارد . .

 

* * * * * * * * * * * *

چندیست که عشق تحقیر شده است / و هی با کلمات نامربوط تعبیر شده است

گناه ، هوس ، بازیچه / چون قفل به گردنش زنجیر شده است . . .

* * * * * * * * * * * *

هر آنچه خواستم نیامد به دست

چون که بیگانه بودم به این دنیای پست

پی آب بودم کوزه به دست

چون که آب یافتم ، کوزه شکست

* * * * * * * * * * * *

هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت ، چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم . . .

* * * * * * * * * * * *

به امید نگاهت ایستادن، به روی شانه هایت سر نهادن

خوشتر از این آرزویی است، دهان کوچکت را بوسه دادن

 

* * * * * * * * * * * *

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

  • اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89،   اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89،   اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس جدید عاشقانه و احساسی جدید بهمن 89، اس ام اس خیلی جالب بهمن 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، sms عاشقانه جدید، یه عالمه اس ام اس جدید بهمن 89،  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد